Sick bastard

Jag är sjuuk.. Och det har vart piss väder idag! = Bad day.
Fast jag har vart relativt glad idag trotts allt. Vid nio tiden tvingades jag gå upp för att åka in till gullmarsplan och möta mamma som skulle skriva på ett papper. Efter det fick jag åka heela vägen till skolan och leta upp Anders vår studievägledare eller vad det heter, för att ge honom den där dumma gymnasieansökan. Jag som var så stolt över att jag blev klar så snabbt med den, så var det nått fel på den och jag var tvungen att göra om allt och om jag inte lämnat in den idag skulle jag inte få söka Uääh. Alltid är det nått. Sen lyckades jag bli av med mina pengar som jag skulle köpa mat för, så det blev ingen frukost eller lunch - orkade inte anstränga mig.
Efter den lilla utflykten steg febern till 39.
Just nu känns det som huvudet sprängs snart, om det inte redan gjort det förstås. Alvedon suger btw.
nu ska jag kolla på den mycket omtalade "notebook" som ska vara så bra.
Tjux

Kommentarer
Postat av: Jerry

Krya på dig! :)

2008-02-21 @ 23:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0