Ride My Pimp

Hemma nu, lite sjukare, lite tröttare och i lite sämre tillstånd än tidigare.
Först drog jag på bio ( Blev bjuden woho.. :) )  Filmen var faktiskt riktigt bra tycker jag, Jumper hette den. Premiär så det var en del folk. Lyckades hamna på samma bio som min brorsa, världen är så liten ibland.
Drog hem, plocka ihop lite grejjer och åkte iväg till Jocke för att fira hnm.
Det va chiiill, fram tills jag blev halft torterad . Gjorde så förbannat ont, nu har jag blåmärken och örhänget jag hade på mig fastnade/klämdes så hålet är en deel större och blöder, så då rann tårarna. men det är bara att bita ihop :)
Nu är jag hemma och riktigt sliten. Ska dricka mitt underbara chai-te och titta på film tills jag somnar.. *gurr*
Tjuux

Kommentarer
Postat av: Sandra

Såg också den! Var skit bra. Snygg var han också!

2008-02-23 @ 12:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0