Pain killer janet

Nu är det klart, och jag är så nöjd! Den sitter helt perfekt och är så jävla fin!
Och ni pussys som sa att det skulle göra ont som fan kan ju hoppa från ett hus och se hur ont det gör, för det gjorde lika ont som att nypa sig i armen.
Ohouu va nöjd jag är...  Men så förbannat hungrig! Dumt dumt dumt att inte äta innan. Men så går det när kylskåpet är helt jävla tomt. Fan nu blir man skit sugen på allt man inte får äta. Pasta, kinamat, mcDonalds, Gurr you name it.
Dom sitter ute i köket och äter kött med potatis klyftor och bearniese sås. Själv sitter jag med ett glas is vatten.  aja det är ju värt det. Bella filmade allt lite smått kul. Tyvärr höll han handen för så man ser inte när nålen går igenom.. Lite synd, men thats life. Jag skakade som en jag vet inte vad innan.Var så förbannat nervös! efteråt hade jag en såmn jävla adrenalin kick så det bara snurrade i huvudet, skakade fortfarande. Roligast va tungan som gjorde lite som den ville, när jag skulle sträcka ut den skakade den som en anfådd hunds tunga.. Så där smått kul.
Nu skiter jag i vad mamma säger, Jag ska fan också äta nått.
tjux

Kommentarer
Postat av: Pontus Österlindh

haha fan va nice, det ska man se nåndag:D fett nice^^

2008-02-25 @ 23:29:07
URL: http://osterlindh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0