Luxury

Bortsett från tidigare inlägget har jag vart på topp humör dagen igenom! Så jävla najs väder!
Var ute och gick i en - två timmar, älskar att gå när det är fint väder. Sen drog vi in till stan och köpte lite kläder.
Köpte två tröjor ett linne och lite lyxigare underkläder. Ärligt dom va fan heta, haha.  Bokat tid för att pierca tungan på måndag också ! Ihh fan va taggad jag är på det asså! Längtar som fan. Mammi betalar och följer med, Bellusthamightus skulle också följa med tror jag , hoppas det iaf.
Ska dra hemifrån strax så ska ta och klä på mig.
Ha de bra, Mjau.

Kommentarer
Postat av: Pontus Österlindh

haha fan va mjau:) i tungan osså, grr:D

2008-02-24 @ 21:12:40
URL: http://osterlindh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0