Jävla Bagdad

Riktig skit dag idag. På första nationella provet räckte inte tiden för mig, villket suger så jävla hårt med tanke på att vi hade nationella i svenska läsförståelse, som jag brukar vara förbannat bra på egentligen. Men neppa, inte nu när jag måste höja mina betyg för att komma in på nått som jag inte enns vet vad det är ännu, men måste höja betygen i varjefall , 200p räcker inte.. kul att alla andra tyckte att det var så "Sjuuukt lätt" dessutom.. Vadå? Jag? Känna mig som ett riktigt retard? Neej aldrig! 
 
Får väll göra mitt bästa på nästa svenska prov på torsdag.. Tur att jag har en ganska knäpp fantasi, så jag kommer nog kunna hitta på en ganska bra historia eller vad det nu blir vi ska skriva. Fast med tanke på att vi har lisa som svenska lärare och det är hon som kommer rätta våra prov anntar jag att vad jag än hittar på så kommer hon inte bry sig om vad jag skriver så där jätte mycket så länge det inte handlar om stackars lilla statar ungen Ulf som tvingades rulla ciggareter och vara olyckligt kär i husbondens fru.  Typ, nu svamlar jag eller nått. ska nog sova och gå upp till en förhoppningsvis bättre dag.

truddelutt.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Jaa alla går runt och säger att det är busenkelt, jag tyckte faktist det var ganska klurigt jag med!

2008-02-06 @ 17:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0