Bye Bye

Dags att gå vidare.
Stor rensning på gång i mitt huvud! Minnen och sånt kommer alltid finnas kvar, men jag ska lägga bort dom i nån låda både i huvudet och i verkliga livet.  Den torkade rosen ska jag slänga, det är dags det har gått ett år.  Brevet och teckningen ska läggas ner i en låda tillsamans med en glömd tröja, nallen med  I LOVE U åker också ner i lådan. It belongs to the past.
Lite andra saker jag ska göra mig av med också, och lite saker jag ska ta upp igen. Jag ska börja träna som fan igen! jag orkar inte sitta och göra ingenting på vardagar liksom när jag skulle kunna spela fotboll, eller bara dra ut och jogga.
Tänkte börja med Muay thai eller bara vanlig boxning. Får se hur det blir. iallafall så ska det bli ändring på mitt liv and that for sure! En liten uppgradering av mig till sommarn.
Tjux nu ska jag kolla på film.

Kommentarer
Postat av: Meela

Gott - man behöver lägga det gamla backo sig för att kunna gå vidare. Jag hoppas att dettta blir en bra början för dig

2008-02-15 @ 20:38:27
URL: http://mysnys.blogg.se
Postat av: Jerry

Stolt :)

2008-02-16 @ 18:15:52
Postat av: sara

bra gumman, men om du tränar måste du äta normalt också! :)

2008-02-17 @ 10:24:23
URL: http://sarasolvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0