Ahmen Gurr

Jag har så förtjusande mycket saker att göra.  Och så absolut ingen lust att göra nån av dem...
Idag slutade vi tidigt - så jag tänkte andvända den tiden för att snygga till det här hemma, började diska damsuga plocka undan saker, Bara göra det finare helt enkelt, så kommer min brorsa hem och det första han gör är att slänga sin väska på golvet när han klampar in med skorna, där jag precis dammsugit tar en tallrik och drar fram en billy pizza, öppnar den slänger pappret på bordet sätter in den i mikron och tar ett glas vatten, när pizzan e klar tar han ett nytt glas och lämnar det andra. Då tappade jag orken. Det går inte att leva med den här familjen, alla är likadana, när det gäller mitt rum e jag inte så mycket bättre själv men jag anstränger mig iaf.

Fick IG på mitt prov idag. Första den här terminen, jag börjar verkligen tappa suget. Visst jag försökte inte ens satt bara och stirra på pappret, vände inte ens blad, Jag orkade verkligen inte. Ångrar det stort nu efteråt eftersom jag vet att jag kunde det mesta, läxförhören hade jag ju klarat utan att plugga och jag hade gjort allt man skulle.
Uäh, jag vet verkligen hur man ska göra för att förstöra saker och ting. @mina betyg.
Undrar varför jag gör så..? Svaret är väll att jag är en idiot, jag vet inte.
Har inte druckit  nån redbull eller något liknande idag,  Hej jag är på bättrings vägar - ska bli en bättre person! Yeah right.
TJUX

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kämpa tjejen!

2008-02-20 @ 22:57:54
Postat av: Steffe

det är bra att ta sig i kragen ibland

2008-03-04 @ 22:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0