3e för dagen

Okej vart aktiv bloggare idag tydligen eftersom detta är mitt tredje inlägg idag. Och jag som brukar skriva max ett vannanan dag typ! Har fått lite tid över nu iof, eftersom jag tydligen såg så förjävlig ut att jag borde gå hem, eftersom vi bara hade stuga så tacka jag inte nej till och skippa den liksom. så nu sitter jag hemma medan alla andra har stuga, Najs! Det är helt underbart väder och jag är på helt underbart humör!
Tänk om det skulle bli förtids sommar i sverige? typ sommar i april. det vore inte helt fel.. Förutom att det betyder att det är nått jätte fel pågång med denna planet. Men fuck that! jag vill ha sommar.
Nu ska jag duscha och sen ska jag nog tvinga ut någon stackare på en promenad!
Woho see ya

Kommentarer
Postat av: 100 kr

tackar! :D

2008-02-13 @ 16:36:08
URL: http://etthundrakr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0