Shoot

J åker iaf, så det blir ensamt i helgen. Men det gör inget, nu får jag tid till att göra allt annat, så som att hänga men dem IQ befriade eller liknande, *woho* .
Idag ska jag klippa mig, antingen säger jag hur jag vill ha det ( vilket jag inte har någon aning om förstås )
eller så ber jag dem att göra vadfan de vill med mitt hår bara de inte blir förjävligt... Tempting, får se hur det blir.
färga det mörkare ska jag i varje fall göra! äckliga utväxt.. iof syns den inte om man inte kollar nära, men de gör jag ju ibland och det jag ser slipper jag hellst. kanske lite ljusare slingor också? får see hur det blir.. usch kanske bäst att köra på den säkra sidan och bara be dem tunna ut det eller något.. tänk om dom klipper av allt och så ser jag ut som ett mähä på balen? skulle ju inte vara så kul...
Aja ska kila nu är sådär halft försenad till skolan.. Jippie,

Kommentarer
Postat av: Joppe

Natta jocke stannar ju hemma :);)(

2008-04-25 @ 17:52:25
Postat av: the owner

Jaaa men han sa det typ en halvtimma efter att jag skrev inlägget, han har fan ändrat sig stup i kvarten

2008-04-25 @ 18:08:49
URL: http://beingmee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0