Helgen

Imorrn blir det till att äntligen träffa BellaBellaBoss, var så länge sen, när jag tog hål i tungan var nog sista gången vi sågs tror jag, sisådär sex- sju veckor sedan.. Spelar nog inte så stor roll hur lång tid det tar emellan att vi ses egentligen , tycker om den bruden Exakt lika mycket för det !

Lördag söndag blir väll till att ta hand om stackars anna eller nått som opererat bort sina halsmandlar ( hon låter såå roligt, garvar varje gång ) , eller plugga typ. Har ju inga som hellst planer inför helgen. Iof kommer det alltid upp nått bara man vill, men jag vet inte om jag känner för att festa och grejjer utan J.
Meeen. får väll se om han blir kvar eller inte, hoppas hoppas... (a) Jaja, thats all from me. Ska slaggish nu, har just skrivit klart två svenska uppsatser + pluggat sådär hyffsat mkt till kemi provet. Im just to good to be true, naat
fick just ett sms från J också, det blir inget dalarna över helgen så nu har jag tidfördriv över helgen! maha =)
TJUX!


Kommentarer
Postat av: Fia

Ha en bra dag!

2008-04-25 @ 09:27:07
URL: http://lightmyfire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0