Happy birthday

Idag fyller jag år då, *jippie*.
Fick nyligen frukost på sängen, riktig klassiker men det är ju ett mysigt sätt att vakna upp på. Var nog faktiskt första gången jag inte redan var vaken om jag ska vara ärlig, annars låg jag alltid uppe och väntade på att höra dem komma för att slänga mig snabbt ner i sängen igen och låtsas sova. Charmigt,
Ska iväg till skolan strax.. Har ingen som hellst lust faktiskt. Sen ska jag hem igen och byta om, blir väll mjukis byxor eftersom vi ska på restaurang och jag äter ju så förbannat mkt så tar jag jeans finns det risk för att dem spricker. Så nu är jag inte längre fjortis, känns ju bra men jag är fortfarande så liten. Är född 93 och går i skolan med 92orna, JESS jag får köra moppe och dem får övningsköra, helt underbart?  aja, bara ett år kvar tills dess.

Är så besviken på vädret, spö-regnade när jag vakna, har nog aldrig hänt på min födelsedag, det brukar alltid vara strålande solsken och varmt, men inte idag neppa. funderar grovt på att stanna hemma idag alltså, So:n är allt jag behöver / vill gå på och de är inte förens efter lunch så.. men innan dess är det idrott och svenska som jag borde gå på.  Äsch jag går så det inte blir knas.

Tjux, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: T

Grattis ;)

2008-04-28 @ 09:49:41
Postat av: ty

grattis underbara natta!

2008-04-28 @ 10:25:40
Postat av: marcus

Grattis lillen ;)

2008-04-28 @ 10:50:36
Postat av: josse

grattis :)

2008-04-28 @ 16:17:09
URL: http://josefinceverin.blogg.se
Postat av: nea

Congratz :')
hoppas du får e naiz födelsedag!

2008-04-28 @ 18:54:14
URL: http://crystallips.blogg.se
Postat av: john

grattis i efterskott, men att vara fjortis är hur man beter sig inte vilken ålder :) finns dom tjejer som är
17 år och kan vara fjortis!

2008-05-05 @ 09:31:29
Postat av: the owner

haha ja ja, det klart, vet jag med ^^

2008-05-05 @ 12:23:46
URL: http://beingmee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0