Ett rent helvete

Egentligen har jag knappt tid till att skriva det här, jag vet inte vad jag håller på med ärligt talat. Tyckte jag började få ordning på livet, bestämde mig för att göra klart "möss och människor redovisningen" idag. Jag vet att jag gjort halva redovisningen , Helt helt helt säker på det. hade jag lagt den i första lådan vid mitt skrivbord för att jag skulle ha den om jag en dag skulle få för mig att göra klart den, ( nu måste jag för att inte få ett ig i svenska.. )
Tror ni att den ligger där eller? Nej. Där ligger bara ett tomt nerkluddrat block, toma rader, toma sidor.
Jag tappar verkligen orken helt och hållet, det är alltid sånt som ska hända i mitt liv. 
Jag känner mig som ett litet barn på stranden, just byggt klart mitt vackra sandslott, och sekunden mamma ska ta bild på det kommer en boll flygandes, landar på slottet och river ner det till grunden.

Kommentarer
Postat av: G

Ge inte upp nu, du vet att du gör det svårare än vad det är.

2008-04-08 @ 08:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0