Ett litet tips

Göm inte pressenterna bakom dörren, hallå mamma intelligens vakum(?)
och den jäveln asså...  Jag stog idag vid slussen i hela en timma och tjugo minuter för att vänta på min mammi.
Jag tänkte ut värsta förklaringarna hon skulle komma med om att hennes chef stannat henne för att göra nått super hemligt uppdrag ( mammi jobbar hos militärf nånting nånting) . Eller att hon ramlat och brutit benet osv.
Men nej när jag precis är påväg att ge upp , frågar jag en sista det-där-ser-ut-som-en-snäll-människa ( Fanns inte många som levde upp till sitt utseende kan jag då lova. era snåla jääävlar )  om jag får låna mobilen för att ringa min försenade mamma eftersom min egen var urladdad till max. Ja men visst sa tanten, så svarar M och säger att hon är i skanstull, då undrar jag vad i hela jävla världen hon gör där *fniss* jag glömde bort att jag skulle träffa dig *fniss* och åkte förbi dig, jag tror att jag till och med gick förbi dig med H ( mammas jobbflört ) .
Du menar med andra ord att du var så uppslukad i din lilla flört att du glömde bort din dotter?
HAHAH jaaa precis, jag är så ledsen gumman *asg*. klick.

Jaja, fick en parfym som tröst iaf för att jag tvingats stå i kylan i en onödig timma. Det värsta är att det inte är första gången det händer. Jisses, ska hoppa in i duschen nu iaf. orkar inte slappa här framför datan.
Tjux

Count down - sex dagar kvar till födelsedag

Kommentarer
Postat av: cathrin

haha nej va taskigt :D

2008-04-24 @ 11:21:11
URL: http://cathriny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0