att vara eller icke vara

Funderar på att lägga ner min blogg ganska starkt nu, känner mig skyldig så fort jag inte har skrivit i den och har inte tid för den egentligen heller.  Lite annat som behöver tas om hand om innan jag kan sätta mig ner framför datan och skriva ett meningsfullt inlägg. Börjar träna torsdag eller lördag, då blir de muay thai, kalas. Skolan borde egentligen ta upp all tid jag har, men eftersom jag är så skoltrött tar den bara upp min energi trotts att jag inte gör så mkt. Boyfriend J vill jag inte förlora pga brist på tid så gör mitt bästa... Kompisar har hamnat lite i skuggan tex har inte träffat bella sen jag tog hål i tungan, vilket var nån månad sen. känns inte bra alls måste jag påstå.
Klart jag Kan fortsätta, men vet inte om de är värt de? omrösting,

Keep bloggen eller erasre bloggen?

Kommentarer
Postat av: Brat

Klart du ska ha kvar bloggen!

2008-04-08 @ 23:48:12
Postat av: Mike

Keep bloggen!

2008-04-11 @ 23:26:14
Postat av: josse

ha kvar bloggen :)

2008-04-12 @ 20:47:18
Postat av: jerru

ha kvar den, o skriv bara när du orkar :P

2008-04-13 @ 01:43:56
Postat av: Isabella

I miss u tooo honeypie!

2008-04-15 @ 15:18:56
URL: http://cbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0