äntligen inne då

har inte kunnat komma in på bloggen förens  nu, inte för att jag suttit och försökt särskillt mkt men de tre gånger jag försökt har det nte fungerat.. trist.
Aja idag är det den första april, vilket innebär två saket!
först och främst är det ju dagen man får driva med folk hur som hellst man känner. Det utnyttjade mamma imorse när hon skulle väcka mig. Jag väcks utav att dörren flyger upp och mamma kommer halft inrusande och skriker att michael har fått katt-ungar! jag studsade upp ur sängen helt överlycklig över att michaels stelirisering misslyckats och vi hade fått kattungar! Självklart lägger mamma sig på golvet för att dö av garv och brister ut nettan, vad är de för dag idag? då fattade jag, lite sent påkommet.( min katt heter michael för att vi trode det var en kille fram tills jag en dag hittade henne i min garderob med en liten kattunge, efter ett antal kullar med ungar steliriserade vi henne. ) 
 Sen lyckades hon med att lura mig en gång till efter det, men orkar inte ens berätta för att jag bara kommer framstå som mega korkad, haha. (allt detta var betydligt roligare i stunden.. )

Jaja, den andra saken men den första april är ! Idag är första dagen på mitt "godisförbud" , snarare allt-som-är-onyttigt-eller-gott förbud... aja, det är bara ett år, sen bär de av till ett främande land, woho ser jag grymt mycket fram emot! Sen har jag och syrran hittat på en liten kul grejj som ska hålla oss borta från godiset, ett straff för den som failar. Den som bryter mot förbudet måste vara med i något program som - Idol, so you think you can dance ,  osv..  Ganska kul.

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag iväg in till stan för att prova toilen till min balklänning, det är typ en kopia halft.. eller en provklänning för att se hur den ska sys, vad som ska ändras osv. De ska bli spännande och se!
Det är en härlig dag idag! Ohjuste, måste berätta att jag fick vg på mitt matte prov... jag har vart så stressad och jag var påväg att bara lämna det för att jag var så säker på att jag skulle få ig eftersom jag bara gjort totalt 12 tal på det kapitlet. im a natural talent, haha.
Aja tjux nu ska jag duscha som sagt.


kanske lite för mkt att vända upp och ner på hennes rum? sattsar på det nästa år.

image34

Kommentarer
Postat av: Lina

tack så mycekt! det är segt med blogg.se just nu

2008-04-01 @ 17:27:30
URL: http://linaveronica.blogg.se
Postat av: Camille

de jag såg va iaf skit snyggt ;) ryggen då

2008-04-02 @ 14:48:52
Postat av: Anna

hur ska klänningen se ut då? :)

2008-04-03 @ 08:32:40
URL: http://lightmyfire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0