Wiiiiiie

Imorrse vaknade jag i rätt tid men inte med rätt humör, Ännu en kväll med plågsamma hemska drömmar. Jag orkar inte med dem.. Får ingen ordentlig sömn,  och jag får sånna ångest känslor av dem. Nån som vet hur man kan göra för att stoppa mardrömmar? Jag drömmer verkligen allt hemskt som jag kan komma på, vänner som dör , familjen som överger mig, jag blir mördad, jag är den ända som inte blivit zombie - eller en av ca 5 som inte blivit zombie , Sjuka twistade drömmar som inte tycks ta slut... och det hemskaste är att sakerna som händer dom händer verkligen, drömde att jag fick en kula i pannan. alltså ett skott mellan ögonen när jag vaknade hade jag obeskrivlig smärta just där, eller när jag igår drömde att en vän blev mördad vaknade jag storgråtandes, dessutom tog det ett tag innan jag kunde skija drömmen från verklighet.

Shit, jag låter som versta psykfallet? kanske man är, vette fan.. hur vet man det? aja. jag drömmer bara när jag tar sömntabletterna, men tar jag dem inte så sover jag inte alls, så... Huston we have a problem... ^^




JA ÄNNU EN GÅNG HATAR JAG BLOGGEN OÄÄÄÄÄÄÄNDLIGT MKT! DEN GJORDE OM DEN DÄR SKITEN IGEN, SÅ BARA HALVA  INLÄGGET SPARADES...... JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD... Buhu :'(  men man får väl vara lycklig över att allt inte försvann... aja, nu ska jag sticka iväg till trollbäckens ip för att leka viktig i ILU, Idrotts Ledar Utbildning,,
skit kul! nooooot.. aja, :)
pusspuss vet att ni älskar mig
see ya,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0