Underbart med ett skratt då och då

satt och läste igenom ellinors blogg idag i skolan och hittade en otroligt rolig film, jag har inte garvat så mkt sen herregud - jag vet inte när.. ^^ kolla in sidan "slingslang.blogg.se" .
eftersom vi satt inburade i vårat glasbiblotek gick det förbi många undrande små barn och glodde på mig och jossan som måste sett helt hysteriskt psykiskt störda ut där vi satt och vred oss av garv, jag vet inte om det bara är jag och hon som ser det som ett mästerverk men gud va kul det var, Snacka om att göra min dag! tack för den ellinor!
Nu ska jag nog spendera resten av dagen med min mattebok *woho* cant wait, prov nästa vecka.. och jag ligger inte enns vid diagnosen, men som sagt , de fixar sig med lite socker på... 
Isch vi hade såndär 'gymnasievalsträff' VAFAN SKA JAG GÖRA?! jag tänker på det minst 5 gånger om dagen och jag kommer inte fram till nått, när jag gör test blir det ungefär likadant på alla, som att jag gör test för 10 olika linjer blir det 10% på varje... Wtf? aja ett tag tills det är dags att bestämma sig men fan va tiden går fort när man verkligen inte vill det.. :/

nej nu ska jag hoppa in i duschen å sen blire matte som sagt.

Hare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0