STACKARS LITEN!!

Hahaahahahhaahhahah min staaaaackars stackars lillebror, xD Han blir alltid utsatt av alla mina experiment och grejjer xD den här gången skulle jag klippa hnm för jag stog inte ut med hur hans hår såg ut, såg ut som han var direkt klippt från ett "the beatles" omslag eller nått,  sååå jag tvingade hnm att bli klippt av mig eftersom jag dessutom hade jätte verkligen Jätte tråkigt, Asså det blev jätte bra , sjukt snyggt! OM MAN E BÖG xD åhhhh stackars liiiiiten han ser ut som asså.. jag vet inte ett emo i kortare version.. 


FÖRLÅT CHARLY! LÅT MIG ALDRIG KLIPPA DIG IGEN?!

jag brukar klippa folk, sebbe fick betala mig förrut men den här gången hahaahha de va illa asså ,

nu ska jag öhh.. klippa mig, nej aldrig :P
puuuuuuuuuuss hahah

Kommentarer
Postat av: elinor

spännande (; härligt att hitta dig

2007-10-21 @ 22:59:21
URL: http://emolander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0