SKIT

JAG HATAR DEN HÄR BLOGGEN..... Jag skrev ner ett låååååååångt inlägg, som jag suttit och kämpat med eftersom jag är så grymt trött...... så tänkte jag att när jag äntligen är klar får jag sova. Guess what? allt jag skrev försvann när jag tryckte på spara. jävla helvetee, jag blir så förbannad... de är inte första gången det händer buhu.. nu är jag så trött så jag sitter och nickar till lite då och då så jag ska ta och sova, skiter i att det är ohyffsat som mamma säger nu när mormor och cattis är här för att fira charly som fyllt år, (Grattis älskade lille bror charly)
aja nu skriver jag typ lika bra som Cassandra, min 3 månader gamla syster.

men tar nog och skriver nytt imorrn Kanske jävla *************** blogg.
 puss på er allihopa, vet att ni älskar mig <3

Im fucking out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd ;)

2007-09-08 @ 14:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0