Sik sik sik

Jag ät sjuk och mår så nedrans dåligt, eller jag är inte riktigt sjuk, vet inte vad det är med mig - helt svag i kroppen okar knappt skriva, blir anfådd när jag pratar och allt är bara Jobbigt, jätte jobbigt..
Ikväll ska jag och lillebror till sundbyberg och fira honom för 3e gången, JAG ORKAR INTE!
men vad gör man inte för lillebror... -.- sen ska jag säga att jag har match imorrn så jag måste hem och sova tidigt, men egentligen ska jag med på nattgibb, helt onödigt egentligen men vaför inte ^^ sitta och pressa pa hela natten *woho*,
Nu lät det som jag ska ljuga en massa men mamma vet faktiskt att jag ska göra det (;
Nej, det här va för ansträngande jag ska nog decka framför tvn i några timmar.
pusspuss vet att ni älskar mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0