Om du möter någon utan ett leende, ge dem ett av dina


GLAD, JAG ÄR SÅ GLAD! LYCKLIG! ÅHH VAD JAG ÄLSKAR DET HÄR :) INGENTING ÄR OMÖJLIGT!
om känslan bara varade för evigt! Jag skiter verkligen FULLSTÄNDIGT i er , verkligen ja usch ja ! du kan komma in och ge mig dina äcklade blickar, jag bryr mig inte, inte längre det är det fan inte värt!
hihi, jag tänker inte bry mig om du/ni fryser ut mig, jag bryr mig inte ni är inte hela min värld, tror ni det är ni fan patetiska speciellt när Du tror att jag bryr mig, att du är en bättre person, HA!
du är bara patetisk nu när jag ser dig utifrån din falska lilla yta, försöker passa in bland dem. du kommer aldrig passa in Aldrig, inte jag heller för jag vill inte passa in där :)

PUSS PÅ ER HÄRLIGA MÄNNISKOR!

jajuste - måste påstå att kims blogg är underbart tjusig, kolla in den !  http://kimhallberg.blogg.se/

Im Ouuuuuut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0