Mahah

Läste just igenom några inlägg jag skrivit i den här bloggen, insåg hur otroligt dyster och negativ jag måste framstå som, haha ^^ kanske är jag sån, men jag själv ser mig inte så! Visst, jag bär på mycket sorg osv, men mest av allt vill jag ju bara vara posetiv glad och njuta av livet. Det är nog mycket därför jag har bloggen som jag skrivit förut så avreagerar jag mig halft här. :) så tro inte att jag bara sitter och tycker synd om mig själv hela tiden - inte alls! Bara lite höhö... xD Men jag ska försöka bättra mig, - kanske.

Jaa... idag har jag bara suttit hemma och haft ont... Jätte ont!! Vi var och paddlade i 3 dagar och kom hem igår.. första dagen paddlade vi ca 7-8 timmar... Aj :/ andra dagen känndes som vi paddlade i 34 timmar men det var väl bara runt 3 timmar.. jag har ingen anning men det går inte att beskriva hur tacksam jag var när vi äntligen var framme.  Däremellan stannade vi i tyresö slott för att äta, sedan göra ett lyft med kanoterna. Jag ville egentligen bara rymma då, asså ta min packning från kanoten och springa iväg till bussen.. det var tillochmed moppar som åkte förbi - det var så jävla värdelöst Då tyckte jag verkligen synd om mig själv,, gränsen till att jag bara gav upp var tunn. Riktigt tunn....

Ebba blev dessutom lite halv sjuk och lät mig som knappt har en muskel göra det mesta.. hon sa att hon tog i men precis som hon sa om mig så Kände man verkligen när hon gjorde något och när hon egentligen paddlade i luften.. Sjukt jobbigt var det. ett tag slutade jag ta i och la mig ner i båten jag var verkligen utmattad xD
Så! om det råkar vara någon som ska börja i nian nästa år i kumla...  GÖR DET INTE.....  Blä -.- sjukt jobbigt xD så nu sitter jag här halft handikappad med världens tränings verk i armarna och i ryggen.. stackars mih haha :P

men nu ska jag få massage... maha... härligt :D <3

pusspuss vet att ni älskar mig.
och jag älskar dig gubben du vet vem du är! Bella jag saknar dig kom hem så ska vi baka bullar jag lovar
 just come home!

Im oooout,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0