Hoppas hoppas

Nu har lillebror fyllt år och duktig som jag är lyckades jag övertala "hela" släkten att bara ge pengar ( släkten här i sverige består av mormor och cattis för tillfället ^^.) så ska jag ta med den lilla grabben och köpa kläder till hnm så kanske han får lite stil.. Värt ett försök!
Nästa månad tänker jag vara jätte ego och tvinga mamma att köpa en jacka till mig ett par jeans och några tröjor skulle inte sitta fel :) En kofta, jag saknar min svarta kofta jätte mkt xD men Bellas ex vägrar lämna tillbaka den och ringen så jag anntar att det lär dröja ett tag tills man ser den ingen^^  (ingen brådska bellut :) )

Men nu måste jag rusa iväg till fotbollsträningen. hittade inga strumpor som va likadana av de 100 jag hittade. Amazing! men sånt e livet, de e ingen större skillnad på dom iaf, märket sitter bara lite längre ner på den ena :D

Puss vet att ni älskar mih<<3 ;D


Im out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0