hmm..

Jadu, jag vet inte vad jag håller på med längre tappat kontrollen känns det som.. de går jätte bra i skolan - eller jätte bra jämfört med förrut, Jag fick ett Vg på en uppsatts om ekosystemet som jag i början var påväg att skita i att skriva.. när jag fick ännu fler nedlåtande kommentarer som att, det är ingen ide du kommer ändå inte klara det - då fick jag en kick och satte igång och skrev iaf, och ja resultatet blev ju inte så nedrans dåligt :) Speciellt när Anna, vår lärare förklarade för en annan att det inte var många som lyckats skriva ett vg.. Åh jag blir verkligen stolt över mih själv ibland haha :P Hoppas hoppas det riktiga provet gick bra med tanke på att det här är mitt slutbetyg, Wiie va glad jag blir Om jag får ett VG! ja gud ja,  Men sen ere ju mig det handlar om så man ska inte hoppas för mkt.

Nu känns de som det gått sådär jätte lång tid sen jag träffade Boss igen, jag saknar dig! men jag vet att du är lite upptagen med en viss pojke, Sim*n? :)  iaf, DU MÅSTE KIRRA EN MOBIL BRUDEN !
Jag mår jätte illa och känner mig sådär svag i hela kroppen igen blä.. vill bara må sådär riktigt bra som jag gjorde för nån dag sen när det kändes som inget kunde gå fel, men usch ja de har det ! verkligen .. ajjaa, nu ska jag ta och fixa mig å sen ska jag ut ut ut,
Puss puss, vet att ni älskar mig 


Blä 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0