Fucking demon

Den där lilla saken som styr mitt liv tyckte tydligen att de va dags för en till liten kris i mitt lilla liv. Nu ligger morfar på sjukhus och ska opereras, jag vet att morfar.. de låter inte som det är sån stor grejj, alla har en morfar som dör snart typ, eller så är han redan död, men det är inte det som är grejjen. det är att morfar är min mammas pappa, vilket betyder att hennes pappa ligger och ska opereras och kanske inte klarar sig pga sitt svaga hjärta. det skulle vara den andra utav störst betydelse i hennes liv som dör, i år! vilket i sin tur betyder en stor jävla depression över familjen.. först peter sen han, det blir för mkt då kommer säkert mormor också tappa orken så småningom och kvar kommer min stackars mamma vara helt splittrad..  Så nu är mamma ännu ledsnare än vad hon var innan vilket gör så jävla ont eftersom hon är bäst i världen enligt mig å förtjänar inte det här -.-
meen de spelar ingen roll, the show must go on.
ingenting verkar gå rätt längre..?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0