- Fuck off -

Jag är så Grymt otroligt jävlans förbannad för tillfället. Sitter en liten översittare här och tror hon kan komma och bestämma, bossa, ta över. Det roliga är att det bara är jag som märker hur allt förändras när hon är här,
jaja snart försvinner miss bossy och allt kan åergå till det vanliga - men för tillfället är jag påväg att slå sönder något antingen blir det väggen eller handen som går sönder, beror nog på vilken sorts vägg jag träffar betong eller gips.. men det visar sig...
kände att jag behövde få ut lite agressioner - det gör jag på 2 sätt skriver ner dem och slår ut dem. oftast tar jag min dagbok och klottrar ner elaka hemska saker eller liknande men tänkte att ni kunde få ta del av min ilska..
nej usch helvete jag orkar inte sitta här och skriva ska gå och slå sönder något som sagt, jag är så sur att jag antagligen kommer klottra i dagboken också, men men, take care.
kanske kommer med en förklaring på inlägget senare just n kommer det inte hända

puss på er, vet att ni älskar mig .-

Kommentarer
Postat av: Mattias

Haha,kul blogg ju. Hatar också översittare men slå sönder en dörr eller något istället,gör inte lika ont i handen. ;)

2007-09-03 @ 15:47:02
URL: http://zow.blogg.se
Postat av: Anonym

men det kostar bara sisådär 7000 med en ny dörr :P

2007-09-04 @ 16:30:16
Postat av: Steffie

Jaha, visste inte att du kände så när jag är där...

2007-11-04 @ 15:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0