Yeeeah,

Fuck off jag mår piss, vet inte vad jag ska hitta på för att muntra upp mig.. jag va till och med med bella utan att sluta med ett leende på läpparna. Bre, de suger verkligen.. Nu åkte bella för en stund sen för att träffa sin pojkvän.. dom e så söta tillsamans så det inte är sant, och när dom snackar i telefonen utstrålar Bella bara lycka.. congrats säger jag bara älsk, <3
Hmmm.. han hade  match sen så då skulle jag å bella hitta på nått under tiden, men jag vill bara lägga mig i den stora sängen med tusentals kuddar och täcken å försvinna bland alla fjädrar å tyger..  Tjux, that aint gonna happen, sarrii.
så nu ska jag väl hoppa in i duschen fräscha upp mig lite och sen sticka... JAG BEHÖVER ENERGI OCH ORK.
känner mig helt gråtfärdig utan andledning att gråta, eller jag har miljontals andledningar.. Men fuck off big girls dont cry miss.93..
puuuuuuuuuuuuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0