Woho, nörd i brist på underhållning

Det här suger verkligen, jag har klarat av alla spel som är värda att spela här hemma. annars finns det fifa 06 07 08 som bara e så jävla värdelöst asså. fattar inte hur brorsorna kan sitta med det i timmar, uäh. 
huvudvärken har gått över måttligt nu iaf, skönt. Mamma har typ dött eller nått, gick iväg för två timmar sen för att köpa En miniräknare åt mig..? jag har en känsla av att det blev lite mer än en miniräknare ärligt talat, brukar bli så när mamma kommer iväg... ^^ synd att hon inte kan få för sig att köpa nått som jag verkligen vill ha , TYP EN JACKA!!  ,men de e jag inte värd för tillfället tydligen, "så fort du kommit ikapp i skolan kan vi börja prata om nya grejjer till dig" Men Fuck off, jag kommer aldrig komma ikapp. hon tror att hon motiverar mig genom att säga sådär, men tänk så fel man kan ha.. jag blir bara ännu mer deppad, klarar inte skolan, får inte en ända grejj jag vill ha tills jag gjort det omöjliga Och jag tycks inte göra några framsteg med tjux (den där jätte fina grabben som jag inte kan få fram ett ord hos i närheten trotts att jag alltid snackar i 100 ) vågar faktiskt inte enns säga vem det är. men om de ändå inte händer nått så ere inte värt det :)
Oh . nu anlände min mammi med två(?) kassar knäppis. så nu ere dags att hoppa på matte boken, Yey.

Tjuuuux


Kommentarer
Postat av: sandra

Vart har du tagit vägen ? Saknar dig på träninganra .!

2007-10-03 @ 16:33:21
Postat av: isabella

tjux? fan stumpan jag säger det hela tiden..

2007-10-04 @ 07:28:41
Postat av: nathalie

kanske dig jag fått de ifrån lilla gumman, vette fan men jag tkr de passar in alldelles perfekt. :)

2007-10-04 @ 13:10:32
URL: http://beingmee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0