Tji fick du tysktalande engelska lärare.

Äntligen äntligen äntligen! Jag fick Mvg på mitt engelska prov! Sug på den ilona som inte enns tänkte ge mig ett G ,(fast de roliga va att när jag lämnade in min bokredovisning var hon tvungen att ge mig ett VG, hah.från ett möjligt vis IG till VG, tss  ) men nu har vi inés som är Hundra gånger bättre...  
Riktigt jävla otroligt lycklig, de e vad jag e, Fy fan va härligt... :) nu ska jag bara fortsätta att vara duktig, riktig tur jag hade idag, visste inte om glosorna men läste igenom en gång så fick jag alla rätt, sån tur kan man inte fortsätta att hoppas på.. Men Tihih... :D

Uähh nu säger bella att hon går till bussen vikket betyder att den e här om ca en kvart, sheeet måste rusa pusspuss,, jag e lycklig!  Och kär e jag med .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0