Take me away

Åh jag vill bara bort från det här hemska vädret, till argentina - skita i vafan man har på sig, eller hur håret ser ut, åt helvete med smink och bara ligga på stranden och dö av värme. alla tiders!
Jag slits mellan valet att stanna hemma ännu ett år över julen och nyår och frysa ihjäl, men ändå kunna vara med vännerna.. fira nyår och så med bästis, liksom de låter inte så dumt.. Men sen ere de där med Argentina! Fira jul med den stora släkten där borta, och bli brun förstås! jag saknar saknar saknar att vara brun... Men sen har vi ju det där med att jag ska åka till spanien över sportlovet också.. missar 2 lov här hemma då, det är ju inte så lyckat, eller det beror ju på hur man ser på det :) men men, jag ska prata lite med min pappi nu,, Han kommer kanske hem runt den 14e november (?)!! men han åker igen den 25e, så det är inte så lång tid.. men tanke på att jag inte träffat min pappa på ca ett år snart.. Sånt e livet. -
tjux

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0