Söt familj man har asså

Gulliga lilla mamma kom in med medecin till mig när jag låg framför tvn å kände mig helt jätte patetiskt dålig, efter en liten stund började det kännas bättre och min feber sjönk med en grad , men efter nån timme blev det ungefär 10ggr värre kändes det som och mamma upptäckte att hon gett mig medecin som jag inte enns tål, så min feber gick upp till 39.5 woho, halsen svullnade upp och uääh, de va bara jätte kasst. :(
Och eftersom min hals var helt uppsvullen fick brorsorna sticka iväg å handla glass åt mig eftersom jag inte kan äta så mkt annat utan att plågas till 100.. Hönshjärnorna köper tofuchokladglass som kan smakvis kan jämföras med typ.. svamp. Smakade så jäva illa, så den fick katten !
nu ligger febern på 38.8 så de börjar gå nerråt igen.. får se hur det är imorrn, men för tillfället ska jag ännu en gång gå och decka i sängen å kanske köra lite zelda... måste ta den där jävla bossen.
Ciao,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0