Mysigt värre

Jaa igår blev inte riktigt som de va tänkt, egentilgen skulle jag ut och träffa några vänner - typ det vanliga, men hamnade hemma hos Lucas istället, och de va ju tur det.. ^^ Sov kvar där, och drog en liten vit lögn för att lugna mamma. Men som vanligt så var det nått som var tvunget att vara fel, shit happens. men men..  Mamma tyckte att jag skulle vara hemma klockan nio varje kväll resten av lovet, men haha det kan hon ju få drömma om.
 Nä men nu har vi snackat lääänge och jag tror att det  t.om blev bättre än tidigare, så ingen större skada skedd . :) 
Jag är så otroligt trött. Trotts det kan jag verkligen inte sova, jag har redan provat i ca 1 timma och räcker det inte med en timme när man är så här pass trött då spelar de ingen roll hur lång tid man ligger där . inte i mitt fall iaf. jag saknar mina sömntabletter! 
Aja , jag ska väll gå och läsa lite religion nu eller nått, jag tänker fan inte sumpa mina betyg nu! Jag ska till argentina, så ere bara ! det ska jag, men för att få åka dit måste jag ligga Före  i skolan , inte Efter  haha jo tack lycka till.. På nått sätt ska det fungera! Vill inte vara kvar i jävla äckel sverige överbefolkad av fjortisar och värst av allt, snart snö. Fan va jag hatar snö! eller egentligen är det jätte mysigt och härligt, men tänk bara en sen februari morgon när man måste klampa iväg till skolan mitt i all smällt snö, blandad med avgaser från bilar som gör den til en kall seg svart gegga. Fyfan för slask och kyla, ne usch hur kom jag in på det här? orkar inte enns läsa vadfan jag skrivit, så nu blir det hopp i säng med religionsboken *Woho*
tjux<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0