Man kan inte alltid ha rätt, men det händer

Sömn var nog precis exakt vad jag behövde! Den här gången deckade jag i soffan medan jag kollade på när Sebbe spelade God of war, han tog över tv:n när han ansåg att han pluggat färdigt och där med jag, spelat färdigt.
Jag vaknade utan problem klockan halv sju på första ringningen( !! ), till skillnad från när jag i vanliga fall är på gränsen att ens höra den 4e ( man kan ställa in väckarklockan på 4 olika tider, hi-tec ) ringningen . Jag gjorde ännu en gång en ordentlig frukost vilket ledde till att jag kom försent, igen. Men men, frukosten är ju dagens viktigaste mål, så de första 5 minuterna på den värdelösa mentorstiden kunde jag ju faktiskt offra.  

Riktigt skön dag i skolan idag måste jag påstå, första lektionen hade vi matte som jag faktiskt för en gångs skull förstod, tror jag i varje fall.  sen var det so, bara film så det va chill.. sen spanska - herregud det är så tråkit att vara duktigast i klassen, även om jag vet att de är självklart att dem inte vet vad postre betyder så är det väldigt frustrerande att sitta och lyssna på när de desperat utan någon aning om vad det betyder försöker med brevlåda när det är efterrätt, men det är väl samma sak för dem när det gäller mig i andra ämnen så det är bara att bita ihop och sitta ut de urtråkiga 2 timmarna spanska i veckan.  Men men , efter det skulle det vart engelska med så blev det inte, lilla inés var sjuk så vi fick stuga istället. sen var det bara att sticka hem, och här sitter jag nu och berättar om min helt ointressanta tråkiga dag.

Aja, en hyffsat rolig sak jag kan berätta om är väll att  anledningen till mina mardrömmar visade sig vara en ostbit som jag så idiotiskt identifierat som en mask... när mamma kom hem igår var jag väldigt snabb på att visa den hemska ihop krupna döda masken som jag aldrig ens skulle flytta på i mina tankar, när hon sett den skrattade hon lite lätt och sa *jag kan garanterat till 100% säga att det där inte är är en mask, det är en ost bit*
snacka om att jag kände mig dum... men det kunde vart?

Jaja, nu ska jag hitta på nått vettigt som att kanske plugga lite, det behövs.

Tjux

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0