Depp säsong på G

Jaa, så var det dags igen. Det är höst, kallt mörkt, och folk blir alltmer deprimerade. Det är så sorgligt att det blir så år efter år, men så är det och jag känner verkligen hur mycket jobbigare allt som kanske inte är så jobbigt egentligen börjar kännas. I skolan började vi idag på svenskan med något som kallas Eviga frågor, alltså frågor som funnits i alla tider, obesvarade. Till exempel - Liv efter döden? - Livets mening? - Vart tar universum slut, och vad finns efter det?  Med andra ord, omöjliga frågor som jag annser vara ställda på helt fel årstid. Jag tror att det här kommer hamna i bakhuvudet nu under den närmsta tiden och tillslut kombinerat med det hemska vädret och dystra tiden tynga ner oss eller ivarje fall, mig och tillslut dra ner mig på botten, precis som jag var för 10 månader sedan då det var som värst, likaså året innan dess och året innan dess.
Usch, det är så tragiskt att läsa mitt tidigare inlägg när jag verkligen inte kunde se en enda spricka i livet, nu känns det som att vad jag än gör så kastar jag sten i mitt egna lilla glas hus, fönster för fönster.

Jag kanske bara är trött vem vet, höll på att somna ett ex antal gånger under lektionerna trotts att jag idag gjorde bäst ifrån mig på länge. Inte för att det säger er så mycket men jag fick två märken av Åsa på stugan, hahah. Jadu jag är väl ändå bara ett barn ännu som behöver uppskattning från andra för att enns orka med en vanlig vardag.
Äh jag är bara trött, somnade inte förenns klockan halv 5 igår/ idag trotts att jag la mig vid elva. Så fort jag somnade hade jag mardrömmar, mardrömmar som blandades med verkligehet eftersom jag såg mig själv sova och när jag sov kröp det alla olika sorters kryp och maskar över hela min kropp. När jag bara 2 minuter senare vaknade och låg exakt som i drömmen trode jag förstås att det var påriktigt och det tog mig ett bra tag att lugna ner mig. Efter att det hänt några gånger vågade jag inte somna om.  Det hemska är att jag drömmer som flickan i engelska boken vi läste för några veckor sedan. Hon gick på droger och herregud det gör inte jag, trotts det är mina drömmar minst lika hemska och jag får panik. Men usch nu är jag trött och skriver bara ner mina svamliga tankar så jag ska ta och försöka plugga lite. eller så sätter jag mig med god of war och varvar ner lite efter den här hemska hemska dagen.
Bye,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0