Why?

Imorrn börjar min prao, min mycket ovanliga prao. Jag ska praoa på en bilverkstad i Haninge. Jag undrar verkligen hur jag tänker ibland, men det blir säkert jätte bra. Stackars lilla mig måste ta en buss som går 06:51 för att hinna i tid, Blä. egentligen skulle jag kunna ta en senare buss, men om jag tar den måste jag göra två bussbyten, och det är inte riktigt min grejj, så jag kör på sega 824 hela vägen till torvalla. Hoppas verkligen det var dit jag skulle åka, jag tror det i varje fall. Annars ere kört! :)
Klockan är tio minuter i åtta och jag tycker det känns som den är elva - tolv..  ska nog gå och lägga mig strax, är verkligen helt utsliten.. var på släktträff idag hemma hos Cattis eftersom min kära lilla kusin Maximillian fyllde 4år, men till skillnad från vanliga fall så var stämningen inte så familjär. Cattis och Antonio har precis flyttat isär (han flyttade igår) och Cattis var självklart ledsen, och dessutom var Antonio och hans släkt också med där för att fira därmed vart stämningen istället väldigt tryckt och spänd, lägenheten var ovanligt tom på möbler, dessutom var barnen griniga och allt va bara blä.
Men det blev bättre senare när de flesta gått hem och de bara var den "lilla" släkten kvar..
Men men , nu ska jag sova.. Drömma om min älskling. Dom kommer inte hem förenns klockan 12 ikväll.. blä, jag saknar saknar saknar! <3
Pöööss


Kommentarer
Postat av: Saris

Jag sakar dig älskling :'/

2007-11-06 @ 13:59:41
URL: http://sarasolvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0