Thank you sweden

Ett stort tack till idioten som kom på alla dessa olika gymnasie-linjer. Och ett extra stort tack till alla som uppmuntrar en att ta vad man verkligen vill! Jisses jag skulle aldrig klara mig utan er, godbless.
Nej helvete. Jag börjar verkligen freeka ur över detta förbannade gymnasieval.. Hur ska man veta vad man vill? hur ska jag veta vad jag vill? Men vet man inte vad man vill göra har de så fiffigt nog hittat på samhällslinjen för alla dessa små förvirrade tonåringar. Men jag vill inte gå samhälle! För jag vill inte fortsätta sitta framför skolbänken resten av mitt liv. Går man samhälle har man inget "speciallområde" och för att inte sluta som kontorist på mcdonalds kontor krävs minst ytterligare  3 års utbildning om du faktsikt ska bli något. Nej jag tycker inte det är särskilt frestande..
Så vad är då frestande? Jo det  vet jag tyvärr inte..  Jobb ska inte vara kul, men det ska ändå inte behöva vara pest och pina. Eller?
Jag funderar på att göra en " För och nackdels lista"  så är det bara att välja den som har mest fördelar i slutändan.. smart va?
Inte särkillt, men är man desperat så är man.
Så! nu ska jag sätta mig med papper och penna och försöka komma fram till en framtida utbildning! kommer säkert gå jätte bra. haha.
Tjux.

Kommentarer
Postat av: saris

Själv valde jag "företagande och försäljning" på Jensen Södra,
:)..
jag ska öppna egen klädaffär senare! :)

2007-11-21 @ 23:36:20
URL: http://sarasolvik.blogg.se
Postat av: Nattus

haha då ska jag bli stammis hos dig älsk!

2007-11-25 @ 21:08:23
URL: http://beingmee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0