Som att jag inte visste det

Mådde inte så bra idag, tänkte jätte mycket på peter óch igår kändes det som mitt huvud skulle sprängas inte direkt fit for school, så jag stannade hemma från skolan, jag missade Spanskan (värdelöst) och no:n.. det var väl inte så hemskt? Tycker inte jag. Men det tyckte bror min.
Satt och geeka guitar hero när Sebbe kommer hem från.. jag har ingen anning egentligen, men iaf.
så kommer han in i vardagsrummet och skriker:

Sebbe- DRIVER DU MED MIG ELLER?
 jag ger honom en hastig blick och fortsätter att spela.
han uppreppar sig långsamare för att jag ska förstå:
Sebbe- Driiiver du med miig?
Jag - Mmm..

jag fortsätter att spela.
Sebbe-Vad Fan Gör du Hemma?
Jag - Inget.

Sebbe lackar förstås sönder och ska nödvändigtvis stänga av TV:n. Då brinner jag av och börjar skrika på honom.

Efter att jag sagt att han inte var min pappa som kunde bestämma hur han önskade över mig sa Sebbe något ganska lustigt egentligen, fast det fick mig att gråta.  Enligt Sebbe så är han min tillfälliga pappa. Eftersom min far är i spanien eller USA eller nått annat land för tillfället så har han rätten att bestämma över mig precis hur han vill som att han vore min pappa.
Jävla idiot. Jävla Jävla Jävla idiot. jag blir så otroligt sur. Men jag kan inte göra något för han skrämmer mig. Jag tycker det är fel att min egen bror av samma kött och blod ska skrämma mig. Han sa att enligt lag så får han bestämma hur mycket han vill över mig. BULLSHIT.
När mamma och pappa är döda, då är det Steffie som får ta han om oss. Om steffie skulle dö Då får han ta beslut över mig. inte fan får han det nu. Gah jag är så sur samtidig som jag är så otroligt ledsen rätt igenom.. 
Jag älskar dig brorsan. MEN FUCK OFF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0