Jo, glädjedödaren nr.1

Sitter i fredrikabremergymnasiets matsal med Jocke och tråkar, det är helt knäpptyst.  :

Natta  -  Berätta nått kul då..
Jocke -  Som?
Natta -  Jag vet inte.. nått kul, en historia bara nått.. 
Jocke -  Öhhh.. låt mig tänka..      *tystnad*   
              Jo! Nu vet jag.  Hur långt är avståndet till månen? 
Natta -  Jo det är väll ca 400 000km dit har jag för mig. 
             ......
Jocke - Asså fan vilken nörd du är! DU SABBA MITT SKÄMT, du skulle svara '' jag vet inte''  men självklart ska  du komma och vara smart, jävla glädjedödare...
Natta  - Men du frågade ju..


Av nån andledning fick jag aldrig höra slutet på skämtet...


Kommentarer
Postat av: saris

HAHA!

2007-11-21 @ 17:08:32
URL: http://sarasolvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0