Längsta sömnen ever?

Efter att ha vart uppe i 35 timmar i streck lyckades jag somna framför datan igår "kväll" - klockan sju med andra ord. Sedan lyckades jag på något märkligt sätt hamna i soffan.. iingen anning om hur jag kom dit, men något anningen märkligare var att jag inte vaknade en ända gång förenns 17 timmar senare, då gick jag upp - gick på toan - satte mig framför tv:n  - somnade... Sen dess har jag sovit.. fram till nu, ca 26 timmar totalt. Helt otroligt, xD
Jag är helt borta i huvvet..
Allt som låter känns som en trumvirvel direkt på trumhinnan som får mina hjärceller att vilja ta livet av sig..
kul midsommar? kanske inte den bästa, men fan va skönt att få sova ut..
nu kommer jag antagligen inte behöva sova på kanske 30 timmar igen med tanke på hur länge jag sovit...  Äh vem försöker jag lura, jag kommer säkert sova inom dom närmsta timmarna igen, skulle inte förvåna mig, känner mig heldöd..
 så jävla hungrig är jag också, men jag mår illa av tanken på att äta.. haha, nu låter de som jag e värsta bakis, men de är jag juh inte :P jag bara Hatar mat. usch. tanken på att jag ätit på macdonalds och livnärt mig på pizza den senaste veckan får mig att bli så spy färdig, ska fan sluta äta.. aja,
på sönda är det konfirmationsläger i.. jag kommer inte ihåg, :P 4 dar kanske? ska bli grymt kul.. hoppas jag :) sen ere ghotia den 17 tror jag de va, å efter det hoppas jag på att få åka till katrineholm, Woho.. :)
Men usch vad jag kommer sakna att vara här, jag trivs verkligen så mkt bättre här nuförtiden.. har bytt lite umgänge på sistonde på sätt å vis oxå, vart en hel del i tyresö strand. :)
men ska försöka vara med mina vanliga vänner också.. känns som jag bara puttat undan dom helt och hållet, de e riktigt fittigt, "/  såå om nån läser det här Förlåt! ska ta mig tid och vara med er,<3

nej men nuu så typ tänkte jag plocka fram tv-spelet å spela lite zelda, de va så länge sen jag gjorde det å jag har fortfarande inte klarat av Twilight Princess.. iiih vikken nörd jag är :P men de e svårt att låta bli att dras tillbaka till tv-spelandet efter att grabbarna utmanar en på tekken 24/7 ;) vikket jag äger alla malliga killar på btw :)

fan jag kom nyss på att jag skulle göra den där midsommar grejjen.. plocka elva blommor och hoppa över elva hagar xD jag lovade mig själv att jag skulle göra det, damn.. aja jag får vänta med att se vem the one är till nästa år
jag vill ändå inte veta, vill inte ha något med killar att göra mer än vänner egentligen, om inte prins charming dyker upp, men de kommer never ever hända :P 
oj va långt inlägg de här blev, hatar sånna, tar så lång tid att läsa.. aja :) 

Its zelda timee <33 puss ta hand om er, vet att ni älskar mig.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0