Äntligen blogg igen.

Efter en ganska rejäll paus har jag bestämt mig för att blogga igen. Jag tog bort min tidigare blogg eftersom jag inte orkade med kommentarerna om att jag bara skrev allt för uppmärksamhet.. men så är det absolut inte, jag tvingar ingen att läsa den här bloggen! men de är förstås trevligt att få kommentarer ändå , bra som dåliga, så länge dom dåliga inte inehåller kritik om att jag bara vill ha uppmärksamhet eller liknande onödiga kommentarer :) så har du nått vettigt att säga, dela gärna med dig av det!  Den här bloggen kommer iallafall inte vara det gladaste du läst kanske.. men förhoppningsvis läs värt om du vill lära känna mig och komma in i vad som rör sig i huvudet på en förvirrad tonåring.

så.. de här va mitt första inlägg och jag hoppas alla fortsätter läsa, och förstår att jag INTE vill ha uppmärksamhet :)

puss vet att ni älskar mig.. moahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0