.-

Lite tom i skallen nu egentligen, har suttit och funderat på vad jag ska skriva om, jag skulle kunna skriva om såå många saker.... typ om hur jag gjorde bort mig totalt i fredas, eller inte bort mig kanske.. eller jo men skit samma, nått åt de hållet, eller kanske hur jag kanske sumpat allt mellan mig och en person jag tycker grymt mkt om..  Gahh, jag blir helt galen,  :| jag tyckte att allt kändes helt perfekt för bara nån vecka sen, jag förstår inte hur saker kan förändras så fort.. verkligen från 100 - 0... men det brukar alltid fixa sig, de måste det juh. kan inte fortsätta så här, annars kommer jag inte orka med mer -.-  senast jag kände såhär gick det inte så bra direkt, de gick anningen för långt, jag vill inte tt det ska hända igen.. så nu får jag fan rycka upp mig,

Jaow.. nått posetivt jag har att berätta är väll att min mobil fungerar trott den lilla simturen den fick i fredas då allt blev lite för mkt, de va jätte jobbigt att se när min kompis fick tillbaka sin prins efter en liten paus på en vecka typ.. jag tänkte bara tillbaka på när jag och en viss person hade paus, hur mkt jag skulle gett för att han skulle komma med rosor till mig , eller bara kommit hem till mig överhuvudtaget för att säga att han ångrat sig.. men det hände inte och kvar lämnades jag med ett krossat hjärta och huvvet översvämat med en massa fina minnen som fortfarande dyker upp då och då,
 
men men.. nu sitter mamma här och tjatar på att jag absolut inte får sitta framför datan förenns mitt rum är kliniskt rent, så jag måste stick, skriver antagligen lite imorrn eller något åt det hållet,

pusss vet att ni älskar mig<3  btw, de där med puss vet att ni älskar mig e ett skämt mellan mig och min kompis julia så häng inte upp er på det haha, hare bra

Kommentarer
Postat av: yassä

haha , våra mammor verkar vara väldigt lika när det gäller städning (:
heter aengel@pa btw,

2007-06-22 @ 22:47:20
URL: http://livetenligtaengel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0