.-

Hmm.. nu börjar allting åter igen kännas mörkt och tungt, har lyckats skaka av mig den känslan de senaste månaderna.. men nu tycks den hitta ett fastare grepp om mig, de suger verkligen. Även om jag inte har någon spec. händelse som får mig att känna så, så ligger den där tryckande känslan ändå där och får varje leende att kännas som ett frampressat falskt grin mot folk omkring mig..

men nu har jag suttit och pratat med folk hela kvällen.. och dom hjälper mig verkligen bara genom att finnas mina små solstrålar här och var <3 så trycket har lättat lite om man säger så.. en person ska ha ett jävlit stort tack tycker jag, han fick höra på mina hemskaste grejjer som jag endast berättat för en person tidigare.. de är inte alltid så lätt att lyssna på sådant, man vet inte hur man ska reagera liksom, men han är bara för underbar den kisen :)<3

satt och lyssnade igenom en låt ett par gånger och insåg att hur många gånger jag än lyssnade så hittade jag inte en ända menning som inte stämde in på mig.. jag la nu in den här  låten på min andra press så kan ni lyssna också. vem vet, ni kanske hittar några bitar av er däri också, eller så gör ni inte det de minsta, då säger jag bara Grattis! (beingMe@playahead

nej men nu måste jag gå.. ska börja på jobbet om en kvart, haha.. lycka till säger jag bara med tanke på att jag fortfarande sitter här i mina shorts och sov-linne.. men de fixar sig med lite socker på ;D 

puss vet att ni älskar mig <3 


Kommentarer
Postat av: fanny

wannabe "gossip girl"? :P

2007-06-13 @ 14:43:48
Postat av: Anonym

jag menade "vet att ni älskar mig", har absolut inget emot något annat, du skriver bra.

2007-06-14 @ 19:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0