R.I.P Peter.. Vår ängel redan från början

Du dök bara upp i våra liv helt plötsligt, i mitt , i charlys, i sebbes , steffies.. ja allas.  i vanliga fall är det jätte svårt att bara ta in nån ny.. men du passade in så perfekt med din humor - dina bus, jag menar.. Vem kommer på iden att anlita en skådespelare för att sedan klä ut den till liemannen å sätta in i duschen , för att skrämma vettet ur stackars mamma? Du! Nu hann vi aldrig göra det.. för vi skulle gjort det om det inte vart så som det är.. '
det fanns så mycket vi skulle göra men vi hann inte..
Jag saknar dig jätte otroligt mycket, och att veta att du inte kommer komma in genom den där dörren och skrika hallå jag är hemma längre.. det gör så Ont.. så grymt ont..
Du hade så stort hjärta också.. verkligen, alltid plats för oss!
gud, to.m charly grät hejdlöst.. jag vet att du hade velat/vill att vi ska fortsätta leva lyckliga , men det kommer bli så svårt. tror inte du visste om hur mkt du han betyda för mig på 9 månader! du har hjälpt mig med en massa, du har hjälpt mamma med sååå mycket när hon va med dig asså.. aldrig någonsin sett henne så lycklig! Det är så orättvist.. så otroligt orättvist, Äntligen hittar vi vår räddare - den här familjen höll verkligen på att gå sönder helt innan du kom. du blev vårt klister, du kom och fixade så mycket.. Så varför varför skulle just Du bli påkörd..? Av ett tåg.. ett jävla tåg :'( jag vet att du också var lycklig med oss, så det var inget självmord.. tror aldrig att du skulle kunna göra så, inte heller att du skulle vilja det.
Nej nu ser jag ingenting längre tårarna rinner som aldrig förr..  Jag saknar dig och älskar dig. du blev som en andra pappa
.
Vila i frid peter,det förtjänar du<3

Kommentarer
Postat av: Steffie

Jag tror också att han hade velat att vi fortsätter våra liv och är lyckliga över den tid vi fick med honom :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0