Länge sen

Nu var det rätt så länge sen jag skrev här, har inte tagit mig tid anntar jag..  + att jag vart i dalarna i en vecka :) det var så suuper kul, åkte 4-hjuling, hade sjukamp och gick flera mil.. oj va spännande de lät då? haha nej men de va betydligt roligare att uppleva än att berätta, :) elller.. ni fattar :D härligaste människorna där ocksååå<3

jaa vad kan jag berätta då.. var äntligen på träning idag igen :) de va bara rehab för min del eftersom mitt knä är typ.. krossat eller nått, men det kommer förhoppnigsvis fixa sig till ghotia! men jag ska dit i vilket fall som hellst även om jag inte får spela :)
ska bli kuul.. :)
åh vet inte vad jag ska skriva om finns bara en sak som svävar omring i mitt huvud.. men jag vill inte skriva vad, för det handlar om en viss person så det kan juh bli anningen pinsamt om den läser det här :) men det gäller en sak som ska hända senare på sommarn, längtar såå mkt!
aja, här e lite bilder från Dalarna! :)

image4
Koncentrerad till 100.. xD

image5
Va, jag försöker inte alls tjuv kika på deras kort?

image6
Tjohoow, favvo pose...


snippsnappsnut, nu ere faktiskt sluut, hih.. sämst hitills haha  aja
puss vet att ni älskar mig " ) <3

Kommentarer
Postat av: Steffie

Snygg keps ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0