En fin liten Mix.

så otroligt många känslor och tankar inom min nu. Jag har en grymt tung ångest i bröstet som vägrar släppa.. och nuförtiden växer den bara mer och mer för var dag som går, jag vill bara spy så fort jag ser mig i spegeln.. jag äcklar mig själv - Verkligen. Samtidigt känner jag att jag vill fortsätta kämpa, inte falla tillbaka i skiten.. Kämpa för min familj, kämpa för älskade sara solvik som har det 100 gånger värre än mig fast hon är helt perfekt..

Bortsätt från allt det där så är jag ganska lycklig just nu.. jag har typ fått några nya riktigt bra vänner, + att jag redan har sjukt bra vänner.. Dessutom har jag hittat en pojke som verkligen får mig att le bara jag tänker på hnm.. <3 underbar är vad han är..

jaja.. nu börjar sömntabletten kicka i och jag orkar verkligen inte vara uppe längre , huvvet känns jävligt tungt kan jag säga er..  jaja, ni får ha det så braa imorrn ska jag baka bullar med Bästaste schtekarn bella. <3

Puss vet att ni älskar mig, sov så gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0