.-

Varje minne. Jag tror inte det finns en sekund som jag inte minns med dig, det finns så mycket jag alltid glömmer, men inte dig, aldrig dig! Aldrig våra minnen trotts att dem är allt jag vill glömma, de hindrar mig från att fortsätta leva.. Mitt liv stannade upp den dagen det tog slut.. Jag började att trycka undan dig ur min tanke bana, det fungerade, ett tag.. Tror det nästan gick en månad utan att jag varken pratade om dig eller tänkte på dig.. Men av nån anledning kom du in på min bana igen och nu har det exakt gått 4 månader.. Jag tror inte enns att du kommer ihåg mig helt och hållet, jag tror inte att du tänker på mig som jag på dig.. de gör ont,
såg dig igen för första gången på månader för några dagar sen, vilken panik jag fick jag bara önskade att du inte skulle se mig, jag vill inte höra din röst - jag vill inte se ditt ansikte - jag vill inte känna din doft.. jag vill faktiskt inte ha med dig att göra..

jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Steffie

bra skrivet Nettsi...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0