.-

Nu har jag som vanligt satt mig själv i skiten. helt otroligt. shieet oxå :P men det fixar sig.. de brukar det iaf,
nått som verkligen e skit e de där han sa till mig.. det där jag inte ens vill skriva eftersom de e så hemskt.. eftersom de sabbar mitt liv ännu mer..
men ändå vare det jag behövde höra. jag behövde höra nått som hjälper mig att motstå det ända mitt liv tycks krättsa runt - mat.
efter vad han sa.. kommer jag inte behöva skjuta undan tanken på att jag kanske skulle försöka iallafall. nu kommer den tanken inte finnas mer, usch nej aldrig mer.
spelar ingen roll vad nån säger - jag ser mig själv.. jag e inte blind.. så sluta ljug, nu fanns det en som sa det jag såg, de sved .. men sanningen svider ibland.
aja enough drama. :P borde inte säga merändå,
Uschamejj va tråkit jag haft dom senaste dagarna alltså - hel deppiga senast jag hade kul var i tisdags med weski på grönan.. de va fanemejj helhärligt + när jag va i huddinge , då hade jag det kul - fast de va mer mysigt än kul! sheet samma.. imorrn ere bio, hoppas de blir anningen roligare iaf :)<33
nääjj nu ere fan läggdags, klockan är 2.. haha har inte vart uppe i 12 timmar ens,.. xD

aja. sov gott, puss vet att ni älskar mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0