.-

Tänk att allt kan rasa ihop så lätt, tänk hur mycket en person kan betyda. hur mycket du kan betyda!
Det är helt ofattbart..
jag kan inte förstå att han är borta nu.. han är inte alls i göteborg som han brukar vara i 3 dar.. nej han är borta på riktigt, och det går inte att ändra på. Fan..
när jag vakna idag va jag helt slut i huvvet.. grät floder innan jag somnade pga sömntabletten, men eftersom jag inte hade druckit nått och blivit av med så mkt vätska blev jag helt yr och huvvet dunkade sönder. .

idag har jag ändå inte vart så.. hysterisk, jag har kunnat prata normalt om vanliga grejjer.. va ute och gick, prata med ebba.. ja typ vanliga grejjer, men när man skrattar får man på nått sätt skuldkänslor, sen tänker man att nej men man kan inte få skuldkänslor.. För det skulle inte peter ha velat eftersom allt han ville va att göra andra glada.. de är bland det sista jag kan komma ihåg att han sa..  att han gör allt för att göra människor glada om han kunde.
hopppas att han visste , att med honom var vi verkligen lyckliga.. speciellt mamma.
aja när man kommer å tänka på allt det där så slutar de med att jag gråter..
lovar att alla tror jag blivit galen eller nått, fr ingen vet ju om vad jag tänker så först sitter jag å garvar så helt plötsligt gråter jag,
vore det nån annan hade jag tänkt att den va galen i varje fall... :P

men men , nu ska jag hitta på något annat än att sitta här och typ.. deppa - finns väl inget som kan stoppa mig från att göra det, men känns fånigt att gråta framför datan,
 
aja, puspuss vet att ni älskar mig, och ta hand om er.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0