Weird Feelings

Nu var det typ jätte länge sen jag skrev i bloggen. Jag har liksom inte haft tid riktigt.. Min pappa kom hem förra lördagen efter att ha vart borta i Argentina i ganska exakt ett år. Just nu börjar det kännas som vanligt igen när det gäller honom, eller inte riktigt, i vanliga fall brukar jag bara längta efter att få komma ifrån sundbyberg tillbaka till tyresö ( pappa och min "andra" familj bor i sumpan) men för tillfället känns det bara skönt att komma ifrån allt där borta, trotts att jag måste gå upp klockan halv sex för att åka till skolan.. Petitesser.
Nått som inte är särskillt härligt däremot är mina två bokredovisningar som ska lämnas in på måndag.. jag har läst en bok, och håller på med den andra. men grejjen är den att varje gång jag försöker läsa boken somnar jag asså det spelar ingen roll om jag är trött eller inte, jag somnar ändå efter ca 4-5 sidor. Man skulle kunna tro att boken är så otroligt ointressant, men det är den inte - tvärtom den e skit bra, det kanske har att göra med att jag koncentrerar mig så mkt på den eller nått... Vet inte riktigt.. men men , lite stressad är jag då som sagt för om jag inte gör dem, kommer jag inte komma in på nått gymnasium, KUL!  IG i svenska heter detta fenomen och följderna är IV-linjen. Nej tack..  sen har jag två prov på mpndagen också, som att det inte va jobbigt nog. Det slog mig just att det är söndag idag, med andra ord ska jag göra 2 bokredov idag och plugga till 2 prov HAHAHAHA
nej nu går jag och dör.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0