Märkligt hur allt ändras

Ja , jag gjorde slut med min pojkvän i veckan. Det är helt otroligt hur alla runt omkring mig ändrades så fort jag gjort det, innan kändes de som att han var allt som fanns, men vafan världen e full av möjligheter. Dem flesta säger att jag förändrades jätte mycket när jag hade pojkvän, Ja jag var inte singel längre det kart det blir annorlunda .. men men , Jag trivs nog 100 gånger mer som det är just än med pojkvän även om man har sina stunder så e jag en singel människa, eller ja jag vet att det finns vissa som jag skulle kunna spendera några år med liksom .. men de kommer ju inte hända , så tills det händer kommer jag förbli singel.. och så ska det vara ,

Nu behöver jag sova innan jag skriver mer pinsamheter eller vafan jag håller på med :) puuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0